tränat

Publicerat: 2012-02-17 20:26:17 Kategori: Träning / kroppen 0 Kommentar(er)
Ídag har jag tränat lite Bodycombat, Ellelr lite å lite? Det va ju riktigt drygt. 
ganska lätt att hänga med på, ibland stannade jag till för å se hur dom gjorde, å sen hängde jag på så gott jag kunde.
Man lär ge det några gånger för å se om man tkr det är kul, första gången är svårt, då förstår man inte riktigt hur man ska göra. Andra gången hänger man med någorlunda (vad jag hört iaf) så för varje gång går det bättre å bättre.
Så det ska jag prova på fler gånger. 
Ska jag fortsätta med det så ska jag köpa såna där handskar med tyngder i. det känns så mesigt att slå med ingenting. 

Imorgon kör vi på cxworx. 
Det kommer bli JOBBIGT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami