ointressant

Publicerat: 2013-01-24 20:35:47 Kategori: 0 Kommentar(er)
Imorgon är det Fredag!! 
Skönt med lite helg .. 
Vi ska titta in ett litet hus då, spännande! 
Hoppas bara vi får flytta!! Nu är jag trött på att bo här..

På Lördag ska jag till hemmakväll och titta in deras film"rea" Alla filmer HALVA priset!
Jag måste bara köpa one tree hill säsong 9! Jag har inte lyckats fått tag i den än, så det är bara ett måste.
Sen om dom har den är en annan femma, men man kan ju hoppas!!

Idag har jag haft Svenska i skolan, kommer bli jobbiga veckor framöver.
Efter det fick jag lov att göra min engelska läxa. 

Jaja. Nu ska jag sluta skriva ointressata saker ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami