Växer som ogräs

Publicerat: 2013-01-11 09:38:30 Kategori: 0 Kommentar(er)
Valpar växer fort, det märkte jag idag!
Dino har ju sin svarta stickade tröja som han precis växt i,
Men eftersom de inte varit så kallt ute dom senaste dagarna har han inte haft den på sig.
Idag när de blåser kallt fick han ha den på sig, ut kom vi och jag ser att den börjar bli för liten. 
Redan? 
Växer som ogräs dom små liven. 
Som tur är har vi en till som är lite större, för de ska ju tydligen bli kallt igen, trist!

Den andra tröjan vi har vill jag egentligen sälja, men har inte fått något napp än.
Eftersom det är en luva på den så gillar jag den inte. Annars är den jätte fin. 


(bild sen han precis växt i tröjan)


Och denna är den som är större



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami