skolan

Publicerat: 2013-01-15 13:30:17 Kategori: 0 Kommentar(er)
Då har man börjat skolan då, denna vecka är det mest att kolla hur det är, men nästa vecka kör det igång på riktigt.
Jag måste beställa böcker också, Dyrt! Så jag hoppas jag får nå pengar denna månad.

Har varit i skolan på förmiddagen, ska dit om ungefär en timme igen. 
Men gick hem för att ge vovvarna lite sällskap. 

Mina dagar är korta, och bra! Perfekt när man skaffat lilla Dino.
Matten och engelskan kmr krocka med varandra på Onsdagar.
Så lär väl prata med lärarna hur jag ska göra då. 
Jaja, det lär väl lösa sig.

Känns fortfarande nervöst att börja skolan. 
Jag gillar inte tanken, de känns som man börjat 9an igen eller nå!

jaja, datorn är fortfarande trasig, så sitter på våran minidator! 
Som jag inte gillar sådär super mkt, allt är så litet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami