pottkissande

Publicerat: 2012-11-09 17:02:47 Kategori: 0 Kommentar(er)
Idag när vi varit hemma hela dagen har Theodore fått vara utan blöja, vilket han aldrig vara annars. 
Men IDAG har han kissat på pottan tre gånger!!! en av gångerna va jag i köket, när jag kommer in i rummet säger Theodore glatt - mamma titta jag har kissat, Mycket riktigt, han hade kissat, OCH i pottan dessutom. 
Detta börjar gå framåt! :) 
Nu när vi satt å käkade så sa Theodore - nej men oj, vad är de som kommer?
Och då "kissade han på sig":
Och det är sånt som händer, och jag är glad över denna dag att han varit torr från kl 7 tills olyckan nu vid 16.30 tiden  :) Han som annars skriker efter blöja, får han ingen sätter han på sig en själv. 

:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami