Hund & duktig theodore

Publicerat: 2012-11-13 08:10:48 Kategori: 0 Kommentar(er)
Igår va vi och hälsade på Dino, hunden som ska bli våran i December!
Han va så söt, så liten! Troy vart helt knäpp på bebisarna, peka å "klappade" försiktigt. 

Igår beställde jag hem en transportbur åt honom, jag hade tänkt att köpa en tygbur, men jag tänkte aldrig så långt  att han kan bita sönder den, så de fick bli en bur i stål, vilket kmr bli säkrare å ha i bilen också. 
endast 340 kr! billigt tycker jag, plus en madrass för runt 129 kr. 


så ser den ut. 
Köpt på grand-prix.se

å här har ni lilla vovven:



Kan även berätta att Theo blivit jätte duktig på att kissa på pottan, han gör det oftast en gång per dag, så det går framåt! :D 

Vad händer mer? 
Jo Olle åker till Stockholm på jobb idag, så jag får vara själv igen då. Men de ska väl gå bra hoppas jag. 
kmr väl bli lite stressigt bara när jag ska hämta barnen på dagis eftersom jag inte kan ta cykelvagnen, är lite halt för det så jag får gå fram å tbx! 
jaja, mortion får man ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami