.

Publicerat: 2012-05-01 20:24:41 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Idag har vi varit hem till mina föräldrar och hälsat på.
vi har passat på att vara ute i det fina vädret. 
Dom bjöd även på grillat, fy så gott det är! Helst nu när man inte ätit det på evigheter. 

Imorgon ska jag klippa mig, fy så hemskt. men jag har blivit nöjd varenda gång jag kommit därifrån så får hoppas jag blir nöjd imorgon också, det kmr ju bli kortare denna gången, därför är jag lite nervös. jag hatar mina öron, jag vill helst gömma dom! men det kmr ju inte gå om jag ska ha superkort. 
Jaja, det kanske bara är en vanesak? 

image description

Mina söta barn:

image descriptionimage description





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami