stängning

Publicerat: 2012-06-20 08:36:21 Kategori: 0 Kommentar(er)
Jag ska försöka bli bättre på att blogga igen. 
Det känns som inte den riktigt hinns med. 

Idag blir det till att gå till affären & köpa lite mat åt troy, Och sen blöjor. 
Kl 16 börjar jag jobba, ska stänga helt själv idag. Kmr bli riktigt läskigt. 
sist va hon ja jobbade med snäll å stannade kvar under hela tiden, men idag finns det ingen som kmr stanna kvar, utan jag ska vara helt själv.. jag är jätte nervös.. 

Imorgon blir det också jobb, då börjar jag kl 11 och slutar kl 19.30/20.00! Och det passet känns som evigheter. 
Men men, det är väl bara att stå ut. Blir ju lite mer pengar iaf. 

Sen är jag ledig fram till måndag. Så det kmr bli skönt. Med en ledig heeelg :) 
Och det ser ut att bli fint väder över midsommar iaf så då åker vi till Mora med mina föräldrar och har det mys i husvagnen! Det kmr barnen tycka är jätte kul tror jag. Dom hade ju kul sist dom va där iaf :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami