pengar

Publicerat: 2012-06-26 07:43:41 Kategori: 0 Kommentar(er)
Igår jobbade jag stängning, jag tror det gick bra. 
eftersom det va min andra stängning så är man inte bäst,
ska jobba ikv också. Så får hoppas det är lugnt med folk idag också, är rätt så skönt att ha det som igår, då vart varken mkt eller lite folk. då rullar tiden på rätt bra. 

Men innan jobb så ska jag till affären å handla lite mat åt troy, så får vi storhandla imorgon då jag är ledig. 
Och efter en ledig dag imorgon så jobbar jag två stängningar till. Så är jag förhoppningsvis ledig i helgen, har inte hört något om det än så jag hoppas verkligen att jag får vara ledig efter 4 stängningar ;) 

Ska tydligen på många timmar i Juli, är väl inte helt fel med lite pengar. Och det är något vi verkligen behöver. 
i Juli/augusti någon gång ska vi åka till furuvik, sen blir det kalas för Troy, och sen ska vi kanske till Stockholm också. 
Så pengar , det får man väl aldrig för mkt av?
Jag skulle få jobba två helger i rad, men det ger mer pengar, så det gör mig inte så mkt. även om det aldrig är kul att jobba helg, men jag ska vara glad att jag ens har jobb. 
Och jag är glad över att jag har det, Lägsta nivå på föräldrarpenningen ger inte mkt pengar. 
Så det betyder att man inte kan göra så mkt som man vill göra med barnen. Men nu kmr det nog bli mkt lättare. 
Jag hade tanken att åka till kolmården i sommar under en helg, men det va fullbokat. Så då spar jag pengar under vintern och åker dit nästa år ist. 
Då förstår Troy lite mer också, då blir det nog roligare. 
Så i år får det bli furuvik & eventuellt Skansen !

Nej nu ska jag inte ta mer av eran tid. va inte så viktigt å veta allt detta iaf så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami