lite små prat

Publicerat: 2012-06-19 19:51:24 Kategori: 0 Kommentar(er)
Oj, nu har dom gjort om blogg.se, så det kmr bli svårt å lära sig detta, när man sällan är här inne.

Okej, idag började dagen bra, fick sovmorgon till 07,45. händer inte allt för ofta.
Under dagen fick jag ett samtal av jobbet & dom hade tider över som jag kunde ta för en hade slutat! Och det tackar man ju inte nej till . 
så jag fick 6 nya dagar att jobba. fanns fler men eftersom jag sagt sedan tidigare att jag ska bort under midsommar så skulle hon ge dom dagarna till någon annan. 
Så nästa månad hoppas jag att jag får lite mer med pengar, så man kan ordna kalas & köpa lite födelsedagspresenter till lilla troy som redan blir 10 månader imorgon! Älskade lilla barn! 
det är nästan så man lär skaffa sig en till snart.. 
Men innan nästa får komma ska jag jobba lite & barnen ska få börja på dagis, och sen växa på sig lite först. Sen är lillasyster/lillebror väldigt välkommen för min del, Fast vad Olle tkr om det vet jag ej! 
Det dröjer iaf över ett år innan den ska börja planeras. Om inte mkt längre. Jag vet nite än. Vi ska bo större först, Det är iaf det VIKTIGASTE! :) 



Liten har blivit alldeles för stor! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami