jobba

Publicerat: 2012-06-15 14:21:24 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Jaha, då ringde jobbet till mig å frågade om jag kan jobba stängning idag, Dom hade kris. 
Så då blir det jobba hela helgen då, Fredag, Lördag & Söndag. 
Som sagt så ska jag jobba stängning, och jag kmr kanske få vara själv å göra det för första gången!
Har bara varit med å stängt en gång tidigare där jag är å jobbar just nu, Så jag hoppas verkligen att det kmr gå bra. 
Men hon som jobbar med mig under kvällen kanske kunde stanna kvar tills vi stänger. 
Men det berodde på hur jag kände, om jag klarar det eller ej. 
Men eftersom dom låter mig vara där själv å stänga så borde jag vara lite duktig iaf på jobbet. jag har ju inte jobbat så värst mkt, detta blir dag 8. 
får hoppas det är en lugn kväll, men eftersom det är fint väder så kan det vara mkt folk, kanske mest folk som köper glass, å sånt klarar jag iaf.

Jaja, kläderna från nelly jag beställde i Lördags kom idag. Och för ovanlighetens skull så passade ALLT! 
Så nu har jag lite nytt att ha på mig iaf. Skönt det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami