jobb

Publicerat: 2012-06-14 08:17:55 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
Känner att jag är jätte dålig på att blogga just nu.. 

Har precis ringt försäkringskassan å sagt att dom ska ta bort dagar från min föräldrarpenning, eftersom jag jobbat. 
Så denna månad med föräldrarpenning blir nog inge rolig, men då kanske det är roligare nästa månad, då jag får min första lön!
Dom har även höjt timlönen, precis när jag börjat! Fast bara med någon krona, så det va väl inget att hurra för. 
Ska kanske in å jobba imorgon också, Men då bara någon timme, Fast då lär jag ha barnvakt. känns lite onödigt att olle är hemma en hel dag när jag bara ska in ungefär 4 timmar. 
Sen blir det jobb hela helgen, jag gillar inte att jobba helger så mkt. det är då vi brukar göra något, Som att hälsa på folk & sånt. Men men! är väl bättre med pengar ! Är bara lite smått ovan med allt, eftersom jag varit hemma i 3 år!! Det är en lång tid. 

Idag funderar jag på att gå till öppna förskolan. så barnen får leka lite. Men då går jag lite senare så vi kan åka med Olle hem. ;)

Troy, han har blivit jätte duktig. Han kan stå själv. men blir rädd när han kommer på det så han sätter sig ner. 
Han har tagit något steg, 2-3 st. Jätte duktig, och snabb! jag vill inte att han ska gå NU, Han ska ju vara liten mkt längre!!! 
Men å andra sidan är det kul att han utvecklas! :) 

Nej, nu ska jag sluta tjåla. 
hej & hoj



Kommentarer
Postat av: mamma sarah

du har väl lästa ni vå ? det ha i allafall jag . och dår får man jobba 7.5 om dagen när men tar ut freldraledig .!!!

2012-06-14 @ 11:24:50
URL: http://www.nattstad.se/uslakocken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami