,

Publicerat: 2012-06-11 14:43:45 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Idag har vi varit till öppna förskolan en stund.
Båda barnen tkr det är så kul att vara där, Så ska försöka gå dit lite oftare, bara jag är ledig så.
När vi gick hem så ville Theodore äta på mosters jobb (mcdonald) Så jag gick in å köpa mat åt honom där som han fick äta i vagnen på vägen hem.

När vi kom hem fick jag lov att städa Theodore's rum, det såg förjävligt ut!
Så nu ser det lite bättre ut iaf.. 

image description
Theodore med sitt nya smurfhus jag köpte åt honom här om dagen :)

image description
Duktiga Troy som står jätte duktigt själv. han vill alltid hålla i sig när han står, men han kan stå jätte bra själv, men han är bara lite feg för att göra det, direkt han står själv så sätter han sig ner. 
men han är så duktig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami