.

Publicerat: 2012-06-03 19:48:59 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
Jag har jobbat min andra dag idag, å det har gått rätt så bra. har fått stått i kassan nästan hela tiden,
Jag tkr det är lite svårt, helst om dom ska ha något mer till eller ändra i sitt "meal". 
men man lär sig väl, det är ju ändå bara andra dagen jag är där. 
Har jobbat samma tid idag 9-16. 
Sen kom Olle & pojkarna och hämtade mig. 
det vart att ta en vända till affären och sen hem å göra mat, (korv med bröd, ingen direkt höjdarmat;)

Efter maten vart det till att diska, och sen tvätta. 
Så då slipper jag göra det imorgon då jag är ledig, jag hade lust att träffa någon då, men ingen verkade vilja så det blir att gå till öppna förskolan en stund tror jag.
På Tisdag ska jag jobba stängning (16-22.15) 
Och sen ska jag jobba ev Onsdag och sen fredag. 
Så helgen är jag ledig.

Måste ringa f-kassan å säga att dom ska ta bort min Tisdag & fredag så jag inte har både föräldrarpenning & jobb, det blir inte så bra då. 

Har även skrivit anställningsbevis idag. 

Imorgon ska jag även prova en cykel som jag nog ska köpa. så jag har lättare att ta mig till jobbet och hem. 

det tråkigaste med att börja jobba är att jag inte får träffa mina små killar så mkt, Men man vänjer sig nog, är ju van att vara hemma med dom, sen är det ovant att börja jobba, å ha något att göra om dagarna. har inte gjort något annat än att vara ledig på 3 år. Det är en lång tid. 
Sen när man väl ser att man har bättre med pengar så blir nog det ännu bättre. 

:)



Kommentarer
Postat av: lotta

Blir så glad över att läsa att det går bra för dig!!

2012-06-04 @ 08:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami