dagis

Publicerat: 2012-07-13 13:31:06 Kategori: 0 Kommentar(er)
Idag har vi städat, fick städhjälp utav Elin, Hon städade hela Theodores rum, som såg ut som ett bombnedslag.
så det tackar vi för.

Idag fick vi hem papper om dagis, ett tillfälligt dagis ska dom få börja på först, eftersom vi vill ha plats så snart som möjligt så fick det bli så. 
så vi tackar ja till det, så kommer datumet sen när dom får börja. 
Dom börjar bli så stora båda två, känns så stort med dagis. Att lämna bort sina barn till personer man inte känner. 
men det ska väl gå bra, iaf för Troy tror jag. Men Theodore kan ju dock bli ledsen när vi lämnar han. 
Men det kmr nog gå bra tillslut iaf. 

Snart ska jag fara iväg å jobba!
Idag känner jag mig piggare, Olle gav mig sovmorgon till 09.15! Det trodde jag inte ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami