.

Publicerat: 2012-07-04 20:51:10 Kategori: 2 Kommentar(er)
Idag har jag varit ledig, så det har varit en rätt lugn dag hemma, bara tvättat å lekt med barnen. 
Har även kommit fram till att jag inte kmr köpa pampers nå mer. 
På Theodore har vi köpt byxblöjorna och jag har fått tvätta hans kudde TVÅ gånger idag för att dom har läckt på golvet där kudden låg. Och då hade han haft blöjan 5 minuter första gången och 20 minuter andra gången, och då är den inte överfull!! helt värdelösa. 
Och på troy ser det ut som han kissar flera liter fast han haft den 10 minuter, sen när man tar av den så är det knappt nå kiss i!
Nej, tacka vet jag Libero. 

Imorgon är jag också ledig, och vad gör man då? Ingenting? 
vi vill göra något kul, men vad är det här i Ludvika ? ;) 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Libero är ju helt värdelösa!

2012-07-04 @ 23:44:58
Postat av: Izabelle

Hade precis samma problem när jag fick låna en blöja av min morbror som kör pampers åt sina! Helt värdelösa! Har själv aldrig köpt något annat än libero och kommer heller inte göra det.
Jätte fin blogg btw! :)

2012-07-08 @ 20:56:58
URL: http://arles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami