snabb leverans

Publicerat: 2012-01-26 14:05:53 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)

Idag har kläderna kommit från sportamore.se.
Jag har skickat med mitt leg till Olle så han kan hämta ut det när han slutar.
Men jag vågar inte hoppas på att dom ska passa, Ibland har jag storlek S och ibland M, Det är lite lurigt det där.
Men det va snabb leverens även fast dom skickade med schenker, Dom brukar ju annars vara JÄTTE sega.
Ska bli spännande å se när Olle kommer hem.

Imorgon drar det ju igång med tränandet, Då ska dom visa oss maskinerna, hur dom fungerar och allt det där.
Sen kanske jag drar dit på Söndag å tränar också, Det beror på när vårat besök kommer.
Det visar sig.

För en gångs skull så ser jag fram emot att börja träna. Det kunde jag knappt tro för 3 år sen.
Men när jag vart gravid med Troy, och kilorna ökade på så ville jag börja träna, och nu ska det börjas.

Jag uppdaterar senare om kläderna, kanske till och med kommer en outfit på träningskläderna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami