ny mössa

Publicerat: 2012-02-15 13:22:09 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Undra hur jag ska orka ett bodystep pass idag, jag har sån träningsvärk i både ben å mage. 

Idag tog vi oss en liten promenad till Konsum för att hämta ut ett paket och skicka iväg två. 
Theodores polarn & pyret mössa hade kommit.
Riktigt fin va det, Och Theodore passade bra i den! 

Idag efter bodystep passet så ska jag åka upp till coop å köpa dom nya marabou chokladerna som kommit. jag har hört att dom ska vara riktigt goda.
Ja jag äter precis som jag gjort innan, jag skulle nog aldrig kunna ändra min kost. DOCK har jag taggat ner på godsaker, så när jag väl äter så äter jag inte lika stor mängd. Och inte äta så mkt på vardagarna som jag gjort innan. Men eftersom jag inte åt nå i helgen knappt så kan jag unna mig någon ruta choklad. 
Jag måste ha blivit lite smalare iaf, mina byxor går att knäppa utan problem, Och mina mjukisar är jätte stora i midjan. 
Mina bröst, vart är dom? ingen som sett dom springa förbi? DOm har blivit mindre!!
image description
image description
image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami