personalmöte

Publicerat: 2012-08-27 11:42:07 Kategori: 1 Kommentar(er)
Här sitter jag i min ensamhet, barnen är på dagis och det har dom varit sen halv 8 imorse. 
Dom trivs jätte bra verkar det som, dom går till leksakerna direkt och skiter i mig som vill kramas & pussas innan man drar. men nejdå! ;) 

Jag har varit på personalmöte redan kl 8 imorse, sen åkte jag upp på stan och hade lite egentid för mig själv, vart en smörgås på subway, och lite shopping, en jacka rikare för Theodore, och för mig vart det smink!
Jag har haft planer på att köpa en pop jacka till Theodore, men eftersom det inte fanns storleken i butik som han skulle ha så sket jag i det å köpte en från kappahl. Säkert lika bra, fast 400 kr billigare. 
Kanske blir en pop jacka till våren ist, om han vuxit ur denna jag köpte.

idag har barnen iaf fått vara med för första gången å äta frukost, undra hur det gick ;)
Och så ska dom få sova middag där också idag, (inte theo då, eftersom han aldrig sover middag)
Ska bli intressant å höra hur det gått :) 

Nu ska jag kika lite på rederiet innan jag ska iväg å hämta dom :)



Kommentarer
Postat av: lotta

hoppas det gick bra för dom att vara såpass länge på dagis denna gång.. =)

2012-08-28 @ 07:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami