dagis

Publicerat: 2012-08-16 08:49:22 Kategori: 0 Kommentar(er)
Strax ska gå till dagiset där pojkarna ska börja. 
Ska bli  kul å se vad det är för ställe. 
Kanske uppdaterar efter vad vi fick för information, och hur jag tyckte det verkade. 
Det är bara ett tillfälligt dagis dom ska gå på, för alla dagisar är fulla med barn, så dom har öppnat ett annat bara för att fler ska kunna gå. 
Och eftersom vi är i behov av dagisplats så fick vi ta det, så får dom hoppa in på ett annat ställe när det finns plats. 

Sen ska jag jobba stängning igen. ! Och sen ledig två dagar!! :D Skönt! Det är något jag behöver nu känner jag.

 
Hihi, en liten Theodore <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami