..

Publicerat: 2012-08-15 10:58:39 Kategori: 0 Kommentar(er)
Igår va jag ledig, riktigt skönt efter jobbiga dagar på jobbet. Har blivit 11 timmar en dag, 10 andra dagen. 
Så en ledig dag behövdes, Vi passade på att träffa Louise, Wilde, och Totte. det är ju inte varje dag direkt. Så det va trevligt. 

Idag ska man tillbaka till jobbet igen, jag hoppas det blir lugnt, vilket det inte varit dom senaste dagarna där. 
Och sen imorgon blir det att gå upp i lagom tid, kl 10 ska vi vara vid dagiset där dom ska börja, Och jobb på kvällen sen. 
Sen är jag äntligen ledig 2 dagar, och då väntas det första kalaset för lille Troy :) 

Theodore har gjort framsteg, Imorse skulle han verkligen inte ha blöja på sig sa han, han skulle bara ha kalsonger. Annars vill han ha båda två, iaf på morgonen. 
Så han fick såklart vara utan, Nu när han väl vill det så får han jämt vara utan när vi är hemma så att han snart blir blöjfri, hoppas jag! Det tar den tid det tar. det hjälper ju inte direkt att stressa på honom. 
Men det har blivit framsteg iaf, och det är huvudsaken. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami