träning & sola

Publicerat: 2012-04-11 10:42:49 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
Tråkigt väder ute idag, även fast vi inte tänkt gå ut så ser det tråkgit ut när man tittar ut.
Pojkarna ska få vara inne idag så dom blir friska snart. 

Men jag ska iaf ta mig till måbättre och träna lite försiktigt eftersom jag också är lite förkyld. men lite lugn träning skadar inte.
å sen blir det att sola lite igen, 25 minuter hade jag tänkt. 
Det gav ju effekt sist, vart faktiskt lite brunare. 
Och mer ska det bli. jag vill INTE vara en blekfis längre. 
Det är inte ens fint. 
jag har alltid varit as blek. så nu får det vara slut på det ett tag. 

Just nu sitter vi och tittar på det regnar köttbullar. 
Eller ja, Theodore gör. 





Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan!

DU! Jag lottar ut ett valfritt smycke från parlsmycken til en lycklig vinnare på min blogg! :D Du bara måste vara med ju! :D Lätta regler dessutom! :D http://cjssong.se/2012/april/vinn-valfritt-smycke-fran-parlsmyckense-t.html



p.s. hitta din blogg på bloglovin! :)

2012-04-13 @ 14:01:05
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami