prat

Publicerat: 2012-04-15 20:12:46 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Idag har vi varit hemma vid mina föräldrar.
Min syster fyller år imorgon så hon har bjudit på tårta. 

Mamma & pappa bjöd sen på pizza! SMASKENS! 

Snart är det den 11 Maj, då åker jag, mamma & min syster till Stockholm och sover på hotell, ska på någon musikal, Äta gott, lite shopping, Ska bli trevligt och bli skönt att vara bara vara en helg. 
Olle ska med min pappa till Mora och fixa lite med husvagnen, Mamma & pappa ska ha sommarplats där. Så våra smågrabbar ska nog sova hos Farmor & farfar. 
Så denna månad när jag får pengar blir det till att snåla så gott det går så man har nå pengar när man är i Stockholm! Man vet ju aldrig vad man hittar när man är där. 
Men jag har blivit så snål, så jag kanske kommer hem med nästan lika mkt pengar som när jag åkte? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami