:)

Publicerat: 2012-04-28 18:52:18 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Idag började jag å Troyen dagen med att gå på barnloppis med Emma & Alice. 
Jag fyndade ett pussel till Theodore, en film, en villervalla body, och ett par skalbyxor till Troy. 

Sen har vi varit i gonäs hela dagen, vi har varit ute hela dagen, vilket alla har uppskattat. 
Theo har lekt med sin kusin Othilia, så nu har theo börjat sagt MIN om allt troy försöker ta. 

När vi kom hem så hade Tanja varit här å lämnar en villervalla "onepiece" i färgen Rosa! 
Han vart superfin i den.. ångrar mig inte att vi valde rosa. eller ja, det va den enda som fanns kvar. annars hade vi haft en grön eller turkos, men rosa är ju så fint även på pojkar. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami