idag vaknade jag upp runt 06.00 tiden att ...

Publicerat: 2011-09-16 13:43:52 Kategori: 1 Kommentar(er)

idag vaknade jag upp runt 06.00 tiden att Olles klocka ringde, ringde å ringde! Han stängde aldrig av alarmet, å när jag tittar på Olle så ligger han och håller för öronen!! Och båda pojkarna vaknar väl såklart! Så då vart det Inge mer sömn för min del! Vi gick upp å tittade på Nicke nyfiken, såklart. Sen fick vi besök av marina och lilla (inte så liten längre) Elvira. Theodore va lite blyg, men det va då inte Elvira som dundrade in här å kramade Theodore och började leka! Theodore gick en å annan knuff, men han gav igen med att slå henne med en hammare i huvudet..




Kommentarer
Postat av: Marina

De kan dem som liven :P

2011-09-16 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami