går upp som han ska

Publicerat: 2011-09-07 09:44:20 Kategori: Troy 0-6 Månader 0 Kommentar(er)

Igår tog jag pojkarna och gick till bvc. Troy går upp som ha ska, och väger ungefär 3800g (kommer inte ihåg exakt siffra, men lite mer än 3800 va det iaf!) Och så är han 52cm lång.
Han går upp som han ska, Så min mjölk borde vara bra, Även om jag tkr att amningen stressar mig lite nu när Olle inte är hemma. Det är svårt att hinna med Theodores alla bus då.
Men ska försöka ge det lite till, för amning är mkt lättare, maten är alltid med! Fast på ett sätt så tkr jag att man blir så låst.


Jag älskar min stora grabb, som just nu håller på med något bus i köket! så lär gå dit å kika!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami