Hjälp mig!

Publicerat: 2011-11-20 19:13:25 Kategori: Allt 5 Kommentar(er)
Nu får NI hjälpa mig! Vilken frisyr ska jag klippa? Ska klippa mig på Tisdag å jag har sån beslutsångest!
Ni får ni kommentera det numret ni tkr jag ska skaffa, (bilder kmr längre ner!) 
jag kommer godkänna kommentarerna när resultatet är klart!

1. Den frisyren jag har nu.
2.
3.



4.




Om ni tkr en helt annan frisyr som inte finns med här, säg bara till så kan jag lägga upp den här! (OM jag gillar den såklart!) :)

Hjälp mig nu! jag är feg för att klippa kort, men hjälper ni mig med att välja en så kanske jag kan chansa å göra det.. 
Dessa frisyrer är iaf dom jag kan tänka mig.. :)



Kommentarer
Postat av: Louise - mamma till Wilde och Totte

Oj svårt val!

Hmmm, tror faktiskt du skulle passa i den sista! :D

2011-11-20 @ 19:21:52
URL: http://Louisevestin.blogspot.com
Postat av: Erik J

Jag tycker frisyren på bild 3 ser cool ut. Passar nog dig väldigt bra :-D

2011-11-20 @ 19:32:07
Postat av: Anonym

Jag tycker nr 3 eller nr 4. Bara på grund för att du är lik mej och ja min frissa som är skitduktig sa att hon ville klippa mej som nr 3. Sen har du tjockt fint hår så det skulle bli kanon, dock måste du skaffa dej en locktång eller värme spolar så du får till lockarna. dessutom om man inte vill ha det bakomkammat kan man släppa ner luggen, dessutom är det en frisyr du kan göra olika saker med // Mamma.

2011-11-20 @ 23:10:13
Postat av: sandra

3an :)

2011-11-21 @ 15:46:12
Postat av: Madde21- Mamma & Gravid<3

Jag tycker du ska klippa som 2an ;) Jätte fint, det skulle passa dig! Sen kan du ju göra nån ljus slinga i ditt mörka ;) hoppas du kan bestämma dig och blir nöjd :)

2011-11-21 @ 16:11:51
URL: http://maddeungmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami