uppdatera

Publicerat: 2011-05-29 12:20:54 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
För ungefär en timme sen så åkte Olle tillbaka till Stockholm för att jobba vidare, så nu är vi själva igen! fast om någon timme kommer min mamma och hämtar oss, så ska vi "bo" där tills Olle kommer hem igen.

Theodore har precis somnat, så jag passade på att packa ner det sista, men jag kommer säkert glömma något iaf. men det viktigaste är nerpackat iaf, huvudsaken är ju det.
Det blev mkt mer grejer att packa än vad jag trodde! sjukt att en sån liten ska ha med sig så mkt saker.

Jag ska låna min systers kamera lite i veckan, så ska försöka ta fina bilder på Theodore ! och kanske även någon på magen. Så man får några fina magbilder innan den försvinner, för så långt kvar är det faktiskt inte.
Jag tar magbilder med min iphone, och jag kan inte tycka att dom blir sådär super bra. Bättre än inga iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami