tralalala

Publicerat: 2011-03-30 09:45:37 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
igår orkade jag verkligen inte skriva. jag va yr hela dagen! kunde inte stå upp för jag va nära på att svimma. Jag vet inte vad de kan ha varit!? antar att de har med graviditeten att göra. Idag mår jag lite bättre, som det känns nu iaf.

Theodore är fortfarande sjuk, å jag hoppas han blir frisk snart.. å även att jag mår bättre. men om jag inte bli å må sämre idag så ska jag försöka komma ut på en promenad senare. kanske blir bättre med lite frisk luft :)

Theodore sitter å pekar på datorn hela tiden å säger "dä" då vill han lyssna på sin favoritlåt, och det är Lille katt. Så jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat å den, bara idag! :)


Kommentarer
Postat av: NATTIS

förmodligen blodtrycksfall. har du lågt blodtryck?

2011-03-31 @ 09:53:47
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami