sätter sin mamma på prov.

Publicerat: 2011-03-21 18:37:40 Kategori: Allt 2 Kommentar(er)
För några dagar sen började Theodore bli väldigt envis! får han inte som han vill blir han arg å gör andra saker han vet att han inte får göra!

Idag när vi badade så hade han ner alla flaskor från badkarlskanten, så jag ställde upp dom igen, å han ner med dom igen! å jag sa åt honom att han inte får göra sådär! Då slutade han, tills jag ställt dit flaskorna igen å hunnit satt mig ner på golvet. Då for det flaskor över hela badrummet! Han visade verkligen hur arg han var.
Så nu sätter han säkert mig på prov, för å se vem som bestämmer! :) Men jag måste bara säga att han är så söt när han blir sådär arg!
Så nu gäller det bara att inte ge upp, så han inte får som han vill jämt :)


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Jag har svårt att sätta ner foten för Jack , han är ju så sööööt :)

2011-03-21 @ 19:30:17
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Carro

Det finns på länken jag la in där, där finns alla mag foton jag någonsin lagt in :)

2011-03-21 @ 20:12:30
URL: http://haliesmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami