lilla stackare!

Publicerat: 2011-03-31 12:21:53 Kategori: Theodore 12 - 15 Månader 0 Kommentar(er)
Idag är det Torsdag, igen! jag tycker veckorna går så sjukt fort.
Imorse så spydde Theodore rätt ut! å jag vart jätte rädd för att han fått magsjuka. Men eftersom han inte spytt sen dess så är det inte de! som tur va. Han vart så rädd min lilla stackare, å de va inte lätt å vara själv i den stunden, man ska trösta honom samtidigt som man torkade spyor. Nej usch! dom här spyrona är inget för denna familj kan jag lova! Jag tror alla är lika rädda för de!
Men han verkar vara lite piggare nu. Vilket är bra, så de kanske går åt rätt håll ändå med denna sjuka!
Han har då vilat mkt, igår la vi honom runt 19.30 och sen sov han hela natten till 06.00, åt välling å sov till 07.45. å sen kom spyan, å sen sov han en stund till! så nu så springer han runt här hemma å ropar på pappa! vilket han gör varje dag när han är på jobbet! Kan även hända när han är hemma!

Fick hem mina tunikor igår som jag vann på Tradera (helt nya! va ett företag som sålde dom) å jag är kanon nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami