:)

Publicerat: 2011-03-21 13:15:51 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Idag gick vi upp halv 7! lite tidigt men ibland så måste man!

Vi gick upp å lekte lite med lego. och sen vart det frukost, å då vart Theodore glad, för han älskar verkligen frukost! han springer till köket när man frågar om vi ska äta frukost :)

runt kl 09.00 så vart Theodore trött å somnade i soffan bredvid mig, så jag gick å la honom i sin säng ist så passade jag på att diska all disk som stått under helgen, så det va skönt att bli av med det.

vi har även hunnit haft besök av Theodores mormor, och så har vi även hunnit laga å äta mat, å idag bjöd jag honom på köttbullar gräddsås, potatis och kokta morötter, (igen) Men jag va sugen på det idag, + att de inte fanns så mkt annat hemma. :)

nu gör vi ingenting.. å har ingen fantasi på vad man kan göra heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami