Massa bus idag med våra vänner!

Publicerat: 2011-01-28 21:33:06 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Idag gick jag upp före Theodore, kl halv 7! gick och duschade, å gjorde mig iordning lite, efter det vakna Theodore. De va skönt att kunna göra sig i ordning i lugn å ro. händer inte allt för ofta, eftersom jag å Theodore brukar ligga i sängen å mysa ganska länge på morgonen.
När vi ätit frukost så ringde pappa å sa att han va på väg att hämta mig, jag skulle ju till mvc. men när vi precis lagt på så ringer dom från mvc å berättar att dom lär byta tid för hon va hemma med sjukt barn! så de va bara att ringa Louise å fråga om vi kunde komma tidigare till henne, pappa va ju ändå på väg! å de va tur dom va vakna å ville att vi skulle komma så tidigt! Pojkarna började busa direkt, det är så kul nu när dom börjar leka med varandra! förut har de varit att dom leker med varsin sak och skiter i varandra, men nu jagar dom varandra å har jätte kul!
jag fick även prova Louise angelsound, men vi hittade inte barnet i magen! så jag skulle få låna hem det några dagar tills vi ses igen. Och har nyss provat ännu en gång, och inget denna gång heller! men eftersom jag tror jag känner rörelser så tar jag de som en nypa salt! :)
Så jag får prova de någon dag till innan jag ska lämna tbx de! annars så får dom kolla på mvc när jag ska dit! (den 4 Februari! kommer va väldigt långt gången för att skriva in mig där!!)

Tyvärr hade jag ingen kamera med mig för dagen, så ni får kolla på Louise blogg ist :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami