...

Publicerat: 2011-02-28 20:12:34 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
tänkte lägga upp magbilder idag, men de får bli en annan dag då jag inte mått nå bra idag.
Jag trodde mitt illamående hade kommit tbx, men visade sig vara magsjuka!!! det har inte jag haft på flera år, och jag är helt slut i kroppen. nu verkar de ha lugnat sig, har fått i mig lite blåbärssoppa. innan ville jag inte ha någonting..
Så nu är det väl bara å vänta och se om Theodore får det, men man kan hålla tummarna för att han klarar sig, men magsjuka brukar man ju inte klara sig ifrån :/




Kommentarer
Postat av: Lina

För att ge dig lite hopp så hade 5 barn fått det på Mindies förskola förra veckan, Mindie var där varje dag förutom fredagen och hon klarade sig. Åtminstone förra veckan =) Hoppas att han slipper i alla fall! Krya på dig.

2011-02-28 @ 21:08:00
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami