babbel

Publicerat: 2011-12-10 21:03:23 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)

Idag har vi varit och hälsat på Elin & hennes lillbebis!
kan inte förstå att Troy vuxit så mkt på så kort tid.
Hon var så liten, hon sov hela tiden när vi va där, fast iofs så sover troy mest hela dagarna fortfarande.

Imorgon kommer min mormor hit å firar mig lite smått, jag fyller 20 den 14 december, och då skulle hon bort så då firar hon mig imorgon ist!

Just ja, kläderna jag beställde här om dagen, allt får åka tbx! Riktigt besviken vart jag..
men jag å mammsen tar en shoppingtur på kupolen på Lördag förmiddag ist.
Så får pojkarna sova kvar där tills söndagen!
Det blir eventuellt lite drickande på Lördagen. Om jag har lust.
Kan inte riktigt bestäma mig hur jag vill ha det.
Beror nog mkt på ekonomin, eftersom det är jul så är man inte direkt den rikaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami