...

Publicerat: 2011-08-05 14:30:25 Kategori: Theodore 16-24 Månader 3 Kommentar(er)
tittade igenom min blogg idag, vad jag skrivit dom senaste dagarna/gångerna. och kan tycka att det mest blivit om graviditeten, å inte så mkt om Theodore!
Vet egentligen inte vad jag ska skriva i bloggen överhuvudtaget. Men Theodore busar på här hemma, precis som barn gör. han har fått ett humör som jag inte är så glad över, han har alltså börjat med att trotsa lite. Men den tiden skulle komma iaf, så man får vara glad över dom stunderna han är glad å positiv ! :)
Även fast han börjat med att trotsa lite så är han snäll ändå, han är inte överdrivet dryg, som jag läst att vissa är. så Theodore verkar vara i en mild trots, men det kan säkert bli värre så småningom. Jag är iaf glad över att ha en sån snäll å fin son! :)
Slänger upp en bild på Theodores frilla, tror inte jag har gjort det?







Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Haha..väntar du bara ;) det kommer bli värre ;D så där var Kevin i början och efter han fyllde 2 år så blev han värre än någonsin ^^,

2011-08-05 @ 15:28:49
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill bara önska lycka till inför förlossningen.

Ha det bra, kramar Maria.

2011-08-05 @ 18:11:52
Postat av: natasha

söööötnos är han!

2011-08-05 @ 22:16:57
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami