Varit ute

Publicerat: 2011-04-14 12:24:00 Kategori: Theodore 12 - 15 Månader 3 Kommentar(er)

Tidigare idag va jag tvungen att gå ut med hunden, han behövde göra sina behov. (Olle brukar annars ta ut honom, men denna gång gick det inte att vänta in det!) Så jag tog på Theodore kläder å gick ut, det är ju kanonväder ute som tur va!
Theodore sprang runt som vanligt när han är ute, han tycker det är så kul. Så vi va ute å inväntade hans mormor som skulle komma på en fika, Och till fika bjöd jag på chokladpudding & grädde. Kanongott!

Tänkte kanske gå ut sen igen å leka lite med Theodore, just nu sover han så får se när han vaknar.

senare idag kommer det nog upp en ny design på bloggen :)




Kommentarer
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Jag brukar också ta med barnen och hunden ut :). Fast de brukar bli lite bråk mellan William och Marcus om vem som ska hålla Nanne i kopplet. haha.



Kram Mia

2011-04-14 @ 13:44:18
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Nä ingen liten hund, vår Nanne väger 68kg. Hon är en blandras mellan Newfoundland, Leonberger och benner Sennen :). Så hon är typ som en björn unge.

har en bild på henne i min blogg, la ut den väldigt nyligen. Kolla i "senaste inläggen", där står det "Nanne". Och där har vi henne :D.



Okej, vad är de för ras på er hund? Är det en hane?

Kram Mia

2011-04-14 @ 13:55:51
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Okej :). Jag vet inte om de stämmer in på alla hundar, men av min egen erfarenhet så är hanhundar "jobbigare". De var i alla fall vår schäfer och leonberger som var hanhundar vi hade innan vår nuvarande tikhund.

Varför jag tyckte att de var jobbigare var att de var kåta året runt. Och de skulle hela tiden visa hur starka och coola dom var. haha.

Medans vår nuvarande tik bara luffsar omkring. Dock är de inte kul med löptiden... :/



Men när jag blir gammal och går i pension, så vill jag ha två hundar. Två han-schäfrar på tomten :).

Kram Mia

2011-04-14 @ 14:13:17
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami