Röd i rumpan!

Publicerat: 2010-09-01 10:04:34 Kategori: Theodore - 7-10 månader 2 Kommentar(er)
Theodore vakna vid 21.00 igår å ville inte somna om. Så jag bytte blöja och såg då att han va jätte röd. Så jag smörjde in med idomin (?) Och han är fortfarande röd, och smörjer jag in så blir han ledsen, så antar att de är lite känsligt där. Finns de nå bra tips? vet dock inte vart de kommit ifrån?! sådär har de inte blivit förut, och de va inge rött alls när han skulle gå å lägga sig vid 18.30. Så jag vet inte vad de kan vara ?!

Har även vunnit en tävling på Louise´s blogg. Så de vart vi glada för :)

Jag är fortfarande förkyld, och de är inte alls kul! Som tur är så är jag inte så jätte slö i kroppen, som jag brukar vara när jag är sjuk.
Så idag blir de nog en lugn dag till!


Kommentarer
Postat av: nattis

zinksalva brukar fungera bättre än idomin. och lufta lufta lufta, låt honom vara utan blöja så mycket som möjligt =)

2010-09-01 @ 11:12:31
URL: http://nnattisss.blogspot.com/
Postat av: Louise - Mamma till Wilde 30/12-09

Låt han ligga mycket med rumpan bar, och byt blöja så fort han bajsat för bajset "fräter"

Och prova att tvätta med enbart vatten på lappar istället för våtservetter! Hoppas han blir bra snart!

2010-09-01 @ 19:59:14
URL: http://louisevestin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami