Theodores önskelista del 2

Publicerat: 2010-10-05 20:29:58 Kategori: önskelista 2 Kommentar(er)
Som nästan alla vet så älskar jag Lundmyr märket. Och de är så mkt därifrån som jag vill ha till Theodore. Så man kan göra ett försök, Att "han" önskar sig det i julklapp/födelsedags present. De är synd att de är dyrt.. Men de är ju så FINT! Så tänkte lägga ut lite vad som "han" önskar sig inom Lundmyr märket.


Detta påslakanset är så himla fint. Har funderat på att köpa de länge. Men de har aldrig blivit av.
Pris: 499 :-
Källa (TRYCK HÄR)


Denna badrock är också jätte fin!
Pris: 399:-
Källa (TRYCK HÄR)


Påslakanset igen. Dock dyrare. Men lika fint.
Pris: 579:-
Källa (TRYCK HÄR)

Det finns så mkt fint. Men dom här fina och dyra grejerna har jag velat haft till Theodore länge. Så jag kommer nog få längta ihjäl mig. Och de kommer nog förmodligen aldrig bli av att köpa dom heller.
Allt fint ska vara dyrt. Elr ja inte allt. med de mesta!



Kommentarer
Postat av: NATTIS

Älskar lundmyhr! har du sett basebolljackan? Den har Liam, jättetuff! :D

2010-10-05 @ 21:44:26
URL: http://nnattisss.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

De har ju så fina saker LOS, jag ville också ha dem där första sängkläderna till Alvin men det blev aldrig av och vips så var spjälsängstiden slut. Morgonrocken har Alvin hemma hos pappa, jätte fin fast lite tunn :)

2010-10-06 @ 13:16:00
URL: http://honmammanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami