fynd!

Publicerat: 2010-11-21 15:48:26 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Idag har jag gjort ett fynd. Kollade runt lite på tradera å hittade en small paul tröja. den började på 10 kr, och jag la ett maxbud på 90 kr! Och så fick jag den för 82 kr! Det kan man kalla fynd! En ny small paul tröja kostar 699 kr såg jag på babyshop.se. Trycket av apan Julius är ganska skavt längs dragkedjan och på ärmen. men det tycker inte jag spelar så stor roll! hellre det än å köpa en ny för 699 kr, lite väl mycket för en barntröja tkr jag.
Så nu väntar jag bara på att säljaren ska skriva till mig så jag får skicka över pengar. bilden går inte att ladda upp just nu, så jag får visa den senare om någon är intresserad att se..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami