fotografering

Publicerat: 2010-11-01 14:54:15 Kategori: Theodore 10 - 12 Månader 0 Kommentar(er)
idag har vi varit på fotografering! Theodore ville inte riktigt skratta, Så han tyckte att vi skulle nöja oss med ett fejk flin! Men jag tror korten vart bra ändå! Och de va billigt också, å de är toppen! fotograferingen är gratis, å de paketet med bilder jag kommer ta är 7 bilder för 398 kr, Inte alls dyrt!
Jag sa att jag skulle visa bilder på Theodores outfit som han hade på korten! Men ni får vänta till korten har kommit! Så ni får vara nyfikna tills dess!

Nu sover Theodore i vagnen ute på balkongen! Han har inte sovit sen imorse, så han är ganska trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami