Dålig service.

Publicerat: 2010-11-30 10:24:13 Kategori: Allt 2 Kommentar(er)

Eftersom jag snart har en ettåring så fick han smaka lite mjölk i ett glas! han drack självklart inte upp allt själv! Han fick smaka ur mitt glas, men vi ska nog köpa lite mindre glas som är lättare att hålla i för honom !:)

 

Sen är jag besviken på The phone house som sa att det skulle ta tre veckor att få min telefon! Men idag har jag väntat 5 veckor! Och igår när jag skrev att jag va besviken på dom så börja dom säga att de varit svårt att få dom sen dom släpptes! Men vadå? Då ska dom INTE säga att det ska ta tre veckor när dom inte kan hålla det. Så jag skrev tillbaka att dom hade dålig service!


Kommentarer
Postat av: NATTIS

varför skulle han inte få dricka mjölk?

2010-11-30 @ 11:33:21
URL: http://iformmednattis.blogspot.com/
Postat av: Faster Emma

Om du fått ett leveransdatum och butiken inte klarar av att hålla det har du rätt att få avdrag på priset. Kommer inte ihåg vad lagen heter men Elin kanske har koll. Det är faktiskt rätt bra rabatt. Det spelar ingen roll om det är butikens leverantörers fel.

2010-11-30 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami