Glad älskling

Publicerat: 2010-05-16 18:49:16 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Nu verkar Theodore gladare, han har nog haft ont i magen. Efter en olycka i blöjan, sovit några timmar och fått i sig mat så sitter han just nu i sin gåstol. Idag dög inte ens den, då är de något som är fel. Men nu är allt bra å det är vi glada över.
Det blev aldrig någon promenad som jag hade tänkt mig idag, Theodore somnade i soffan å även jag somnade. så nu är de lite sent för en promenad, eftersom Theodore snart ska gå å sova för natten, Om han är trött då vill säga, Men annars får han vara uppe en stund till.
Hoppas de är finare väder imorgon än va det varit idag. Igår va de ju toppen väder! de kunde väl fortsatt så tycker jag.


Mamma Älskar Dig Hjärtat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami