Borlänge

Publicerat: 2010-05-31 06:36:10 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Va ett tag sen jag uppdaterade, Men i Lördags så va vi till Borlänge och jag köpte en ny bh till mig själv, och en tröja, byxor å en keps åt Theodore.
Och på kvällen så kom Jörgen å Lotta, så grillade vi, gottgott!

Igår så va vi till min mamma&pappa, Och mamma har bokat en stuga åt oss i Mora sista helgen i juli. Och hon är så snäll så hon betalar den!! Det blir lite trångt å bo vid mamma & pappa där, eftersom de blir 4 hundar å sen 6 personer, blir väldigt trångt i en liten husvagn. Så vi bor i en stuga ist. Så det kommer bli kul. 

Och idag ska jag med mamma och min syster till Borlänge, Såklart ska Theodore med. Så de blir lite shopping. Så hoppas man hittar nå fint. Jag kollade inte så noga i Lördags, Olle va ganska bakis, och sen va de jätte mkt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami