Valpkurs

Publicerat: 2010-06-08 09:56:06 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Igår va jag å Theodore själva nästan hela dagen, Olle va på valpkurs med Bamse.
å Theodore va jätte trött när klockan va 18.00, så jag la honom i ett bad, så man håller honom vaken en stund till, lite tidigt att lägga honom den tiden. Han ville knappt ha sin kvällsgröt, och då är han trött.
Theodore fick även smaka lite fil av mig igår, inte alls mkt, eftersom han kan få ont i magen. Men han tyckte om det, så han fick smaka lite av mig igen när jag åt.

Måste även säga att Theodore sov hela natten inatt, Utan mat. Men han vaknade två gånger för att han låg å mage. Men somnade fort om igen. Så dom gångerna tycker jag inte räknas.

Idag ska jag nog gå till affären å köpa lite blöjor, Olle glömde det igår. Så tur att dom inte var helt slut.

Theodore har sovit utan sin napphund inatt, den låg i sängen, men jag använde vanlig napp igår å inatt. Och de funkar nu. Så ifall man glömmer napphunden så gör de ju inte så mkt, då kan han ha vanlig.

Nu sitter Theodore i sin gåstol, han är helt galen i den, de går fort när han får fart på den. Han är så söt våran lilla pojke.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami