tvätt å disk

Publicerat: 2010-06-13 14:58:16 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Idag har jag diskat å tvättat, de är så skönt när man har det gjort. När Theodore vaknat så ska jag tvinga Olle och dammsuga, för nu vill jag sitta å ta det lugnt. Är helt slut när man aldrig får en lugn stund känns det som.

Idag har Theodore fått smaka mjölk för första gången, (den röda mjölken) å han verkar tycka om det. Och Fil är en favorit. Jag är glad över att han inte är så kräsen, han äter de mesta. Men frukt är inte någon favorit (lik sin mor?) Men igår provade jag blåbär, hallon och äppel pure, och det tyckte han om, blanda även i det i filen.

jag är så dålig på att uppdatera, men de får ni stå ut med. Det händer inte så mkt om dagarna, dom senaste dagarna har de ju varit hemskt väder, igår regnade det hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami