lite nytt

Publicerat: 2010-12-28 18:48:14 Kategori: Allt 2 Kommentar(er)
hejsan!
Idag har vi varit till mvc! Och denna gång va de bara hälsosamtal, och den 28 januari ska vi dit igen för inskrivning.

Idag fick jag hem mina skor jag beställt. och dom är okej! något jag skulle kunna ha på mig iaf. Så nu är man iaf tre skor rikare!

Mamma är hur snäll som helst och har beställt nya gardiner till oss, en matta att ha i köket. OCH 6 delat påslakanset ! (2 påslakan och 4 örngott!) jag lär väl ändå ha riktigt bra föräldrar!

Haha kort uppdatering detta vart! Men nu vet ni lite iaf,

Senare ikv avgör jag vinnaren för Liberotävlingen! så ni som inte är med ännu! Skynda er! :)


Kommentarer
Postat av: Faster Emma

Och Olle med som lägger veckor på att virka och sticka till Theodore!

2010-12-28 @ 21:50:41
Postat av: Anonym

Självklart Emma är hon glad över att eran mamma stickar och virkar så fina saker till Theodore,hon visar stolt upp vad Theodore har fått för fina grejer av henne, till mej, och såna saker som jag inte kan göra // carros mamma

2010-12-29 @ 01:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami