Vet ni?

Publicerat: 2010-08-04 20:34:14 Kategori: Theodore - 7-10 månader 0 Kommentar(er)
Idag har vi varit till smb, Hände väl inte så jätte mkt där, Theodore visade sitt rätta jag idag för sin mormor&morfar. En ritkig gnällspik va han idag. Men nu sover han sött i sin säng, så får hoppas han är gladare imorgon.
Men vet ni? De håller på att titta fram en liten tand på honom! å nu är jag helt säker.
Pratade med bvc även idag, å hon sa att de många som ringt å sagt att deras små är dåliga i magen, Så för Theodore beror de kanske för att de är tand på gång, elr för något annat. Men idag har han varit lite bättre iaf.

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen. Men jag har ingen större lust att blogga längre. Men om ni vill så kan jag försöka bli bättre.

Theodore säger hela tiden "ja" å de låter så gulligt. De händer nå nytt ungefär varje dag, å de går så fort.
Nu kommer han framåt om han ligger på golvet, han ålar sig fram, Och ibland ställer han sig i krypställning, men de händer oftast när han ligger på en matta, elr i sängen. snart är han stor, vart har den lilla Theodore tagit vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami