Snorig

Publicerat: 2010-08-26 09:29:59 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Igår va vi bara hemma, Men min syster kom förbi en sväng, så vi va inte helt själva!

Theodore har sovit dåligt inatt, Elr ja vi la honom halv 7 som vanligt. Sen Vaknade han lite då och då. När klockan blev 22.40 så vaknade han å bara skrek, Och inget dög. Så han fick komma upp i mitt knä, och då blev de bra, Han fick sen ligga i våran säng en stund å mysa lite, Jag böt blöja å gav honom välling och då somnade han om å vaknade vid l 5, Gav honom nappen och då sov han till strax efter kl 6.

Idag är han lite snorig. Jag vet inte om han är förkyld eller om de är för att de är tänder på gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami