Sjuk

Publicerat: 2010-08-31 08:15:11 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
Har fått sovit hela natten inatt, han har inte vaknat en endaste gång! Men är fortfarande trött, så jag hoppas Theodore somnar om snart så kan jag också gå å sova en stund.
idag ska vi bara ta de lugnt, jag är förkyld så jag vill vara hemma och vila! När jag fick barn har jag blivit sjuk typ hela tiden. Innan det så va jag aldrig sjuk, typ en gång om året. Nu har jag varit sjuk typ 4 gånger på 8 månader!!

Men men, Nu lär jag gå å kolla om han somnat!


Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ah okej, får väl kika in där någon dag och se om dom finns kvar, se skit sköna ut :D haha.

2010-08-31 @ 08:24:57
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami